Kändisnytt: Anne Hathaway om sin nya stil: "Jag såg ut som min gay-bror!"

Skådespelerskan Anne Hathaway klippte av större delen av sitt hår inför sin roll i kommande filmen "Les Miserables" , när hon plötsligt insåg att hon inte var helt nöjd med sin nya look. "När jag till slut såg mej i spegeln insåg jag att jag såg väldigt mycket ut som min gay-bror", berättade hon. Och hon menade det utan humor i tonen, då hennes äldre bror Michael är homosexuell och är väldigt lik henne. Hon gick även ner nästan 12 kilo inför filmen, så vi tror det fanns fler anledningar till varför hon knappt kände igen sin egen spegelbild än bara håret...
Källa: Posh24

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0