Spex/Ploj - foto idag!

Hej på er! Ett tag sen som jag skrev lite :) men idag har nog varit en av de bäästa dagarna i skolan, så jävla bra och skön dag asså! orkar inte förklara. Men idag hade vi vårt Ploj/Spex foto och här är lite bilder ifrån de + dagens outfit :) Vi hade
80 - tal som tema asså :))


Jennifer :)


Jennifer & Felle


Olivia


Dagens outfit - morgon :) - hanna har precis krusat mitt hår :D






Jocke och Linda


Martin med Julias löshår XD !!


Olivia




Felle


Jocke tuperar Lindas hår xD


Ellie


Felicia sminkar sej xD


Olivia


Ellie & Jennifer


Olivia, Felicia & Martin


Dagens outfit nmr 2 som jag tog kort i :)  [alltså plojfotot]
Linne: ginatricot
Shorts: ginatricot
Strumpbyxor: Lindex
Svarta klackskor (som jag ej har bild på) : Din Sko




Felle


Olivia och Felle


Felles smink + att hon hade ett lager under med :) alla lånade typ det, tack :D


Olivia sminkar sej :)








haha är aldrig oseriös på bilder fan! tråkig man är :)


pooose!








Felicia :)


Olivia


haha ville bara visa hur mina ögon blev! cp bild jag vet men aja, det är någon :)




Ellie


Jennifer :)


Dagens outfit 3 - och det har jag på mej nudå :D








ville bara visa hur kort den var :)


sista bilden :)

hoppas ni i klassen kommenterar lite,kanske ? (A)
Aja, jag ska åka sen (dock hemligt var då) , kan kanske skriva sen när jag är hemma! är ledig från skolan imorn p.g.a det och kommer hem sent på söndag. Så nu ska jag dricka ett glas cola och sen packa! juste,,, städa rummet oxå, tur att jag bara behöver bädda sängen bara så är det klart sen (är ganska ordning av mej så har aldrig stökigt). Tack för dagen klassen! har varit bästa dagen med er på länge. Kommer försöka att ta lite mer kort i skolan nu det sista vi har kvar, eftersom att vi inte kommer att gå på samma skola sen i höst när vi börjar gymnasiet.. aja, nu så ska jag dra, puss! gärna andra kommentarer oxå :D

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0