Nya blogg.se - HISS ELLER DISS?!

 
Haha igår hade jag väl sagt "DISS, DISS, DISS!!!" jag fattade ingenting, tycker iförsej det är LITE illa iallafall att dom inte frågar om man vill ha den nya eller inte, men aja. Det ordnade sej idag, var lite stressad igår när jag la in bilder med för det gick inte från början och sånt, men aja, idag funkar det. ÄLSKAR att man kan lägga in fler än en bild i taget, tycker det har varit jätte jobbigt att göra, är glad för att "den här" har kommit iallafall, alltså att man kan stryka över orden asså, tänkte göra det en gång och vart förvånad att den inte fanns bara. Jag har inte kollat hur man lägger in youtube klipp än eller hur man kollar kommentarerna. Det är bara lite dåligt att man inte kan trycka och se vad man har skrivit direkt efter man har lagt in något som man  kunde förut, man är tvungen att skriva in det själv i ett nytt fönster. Aja, hoppas ni hade en bra midsommar igår då, det hade jag, vaknade vid ett efter en dröm om Eric Saade, hehe , aja nu så ska jag kolla om vi har jordgubbar kvar från igår. Ha det bra, pusshej!<3
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0