Bilder från balen 2012!

Lite bilder från ikväll på våran bal :)


Linda och jag :)




Hanna, Felicia & jag :)






Jag och Hanna :)


Felicia, jag och Hanna :)


Gruppbild :D


ni alla var jätte fina!<3




Förrätt :)


Varmrätt :)


Felicia och hennes pojkvän Martin :)


Mamma :)


Olivia och min klassföreståndare :)


Felicia :)


Olivia x2


Ätit klart :)


Talen till lärarna :)


De sjöng sen en låt till oss :)


Efterrätt :)

Sen hade våran klassföreståndare ett tal till oss, men lägger in det imorn, har ingen tid nu eftersom att jag ska sova och allt smink ska bort och sen så ska jag uppdatera fb :) Och sen så är det oxå en film på när vi får våra klassringar som oxå kommer imorn ev. :)


Haha och sen så var det vals, haha Jocke och en lärare xD !!


Olivia bjuder upp Felicia :)






Sen så var det en typ efterrätt till tsm med kaffet :)


Våran klassring, kan försöka fixa bättre bild tills imorgon, lovar! Puss<3

De andra grejerna från youtube kommer imorn :) hade det as kul ikväll iallfall! ni är bäst klassen!<3

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0