Inget bloggande mer..

för idag och imorgon och kanske för iövermorgon.. :(
Min hårddisk har slutat fungera så bloggar från Hannas dator just nu, min dator har hållt på sen igår då jag la in det sista inlägget om Kylie & Danii Minogue.. så det kan ta massor med tid! Inte ens kommit halvvägs, knappt börjat egentligen.. får se om någonting är kvar på min dator sen när den är klar, hoppas det!! Annars fattar jag inte vad den håller på med just nu ? Så idag vet jag inte riktigt vad man ska göra då.. kanske kan be mamma komma med deras dator om hon har lust, eftersom att dom inte kan sitta vid datorn då, men dom har ju internet på deras iphone's :)
Datorn bara la av helt plötsligt när jag satt vid den igår så Hannas bror fixade den så den funkade igen och igår försökte han få tbx mina grejer, som det håller på att ladda nu. Aja, skriver om det fixar sej! Kan inte tänka mej att det här blir klart idag, tänk er att sträckan är såhär lång: [                                                                                        ] och [   ] såhär mycket har laddat än sålänge, på 10 timmar, så det kan nog ta vääldigt lång tid!! :(
 
Ni ser, det är väldigt mycket kvar. ser ni hur lite det har gått eller?!
Den ska ända bort... :(
 
Ha det bra idag! det ska inte jag ha det, puss ni är bäst! <3
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0