Tannlege...

idag efter skolan (eller missade en lektion) så var jag hos tandläkaren då.. jag åt för mkt fel o inget mellanmål och sen tuggade FÖR MYCKET tuggummi, hur kan man göra de ?..
aja, iallafall så jag har 2 pyttesmå groppar i mina tänder som jag ska fixa nästa tid som är i början av februari, inte kul. men det ska tydligen gå så jäätte fort med borr... jag är livrädd!! haha :(
inte något jag förväntat mej faktiskt, fast om jag inte fixar de så kan jag få hål där istället... och det vill jag ju inte ha, men fan vad rädd jag blev när hon sa sådär att de skulle fixa det, och ja bah "nej" , "jag vill inte" , "gör det ont?" och sånt haha direkt, vad pinsam jag var då när jag tänker efter. aja, annars var allt bra med mina tänder. och sen efter de så åkte mamma o jag till Maxi och handlade och efter till Godishuset, sen kom vi hem och då satte jag mej vid datorn, vi ska typ äta strax, eller om typ en halvtimme, timma kanske? vet ej:)
vi ska äta min favoritmat broccoli & skinkpaj, skiit gott! aja, nu så ska mamma och jag titta färdigt på "Jag Saknar Dej" , vi började igår (hon har aldrig sätt den förut, jag har sätt den en och en halv gång med Hanna).
den är så jävla bra! bara att det är dåliga skådespelare i den och min märker JÄTTE VÄL att de läser av ett manus, de är synd :(

/love julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0