ingen rubrik

I'm beautiful in my way
'Cause God makes no mistakes
I'm on the right track baby
I was born this way

vill jag börja med och säga.
idag så har jag inte gjort så himla mycket, jag har väl mest chillat i sängen om man säger så, kollat på film och ätit godis, haha! Imorn så har jag praktiv och sen hela veckan ut då, ska vara på ett dagis som jag gick på när jag var liten (oxå min mamma jobbar där som kokerska) så .. det ska bli riktigt kul tycker jag! just nu så ligger jag i min säng och sms:ar och funderar på om jag orkar gå och duscha eller ej, haha, fast ska nog göra det nu tror jag nog. har precis läst en blogg, eller typ kollat hennes videoinlägg (y).
jag kanske lägger in en bild på min outfit imorn som nog inte kommer att vara så märkvärdig eftersom att jag inte ska ha typ några smycken på mej tror jag nog inte, känns lite lågt & korkat och ha det när man ska prava på ett dagis liksom, vad är det för mening ? Nästa vecka så ska jag försöka att blogga mera varje dag om vad jag har fått göra och sånt på dagis och sånt. haha jag orkar inte gå och duscha seriöst, fast det är väl fräshast o göra så man inte kmr imorn till praoplatsen och lukar äckligt (förhoppningsvis så gör jag ju inte det nu heller då! men ändå^^)
efter det så blir det nog att antagligen sova eller att sitta en stund till vid datorn, kanske t.o.m. skriver mera!! fast jag vet ju själv att om jag sätter mej vid datorn efter jag har duschat igen så kommer jag ju att sitta där många timmar sen fast jag har bestämt mej för att det skulle bli tidigt idag eftersom att jag nog kommer att vara helt slut imorn efter jag har varit där! så nu så ska jag svara på ett sms och sen duscha! kan ta lite tid eftersom att jag ska raka benen och lite sånt, men aja, hoppas ni kan vänta. tack alla söta som läser min blogg, awwe gulligt av er, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0