Hejsan! Dag 4

Idag var det dag 4/5 då... :( vill inte sluta! idag så har jag bytt maassor blöjor, hihi :D
och sen så var det en flicka som fyllde idag me, grattis "tjejen" på 5-årsdagen! det var skit roligt idag, kom en till 1-åring idag :) heela veckan har det varit jäätte lite barn, typ mellan 7-9 barn varje dag eller något, jätte sjuka HALVA gruppen, otur.. och då kom en liten till idag asså :) hon som jag skrev igår var ledig idag, men imorn kommer hon! och då är det bara vikarie på dagis... ordinarie personal har planeringsdag så de fick tacka av mej idag istället, fick JÄTTE mycket beröm att jag har angacherat mej och jobbat mer än vad jag har behövt och att jag har visat intresse och sånt, så det var jätte kul att höra. Kommer att sakna alla sen nästa vecka när jag sitter
i as boooring skolan!!! shit... usch, vill inte :(
vem ska jag gå och bära på då?..
fast kan erkänna att jag har lite ont i armarna, haha! fast de gör ingenting , de är så söta så :)
och mitt halsband var en favoritidag, de gick ju o öppna och stänga hjärtat, haha! de prövade de och stängde och öppnade det och höll på med det, hihi xd
och sen så fick jag en liten present oxå :D
men aja, skriver mer imorn, hejdå, godnatt, ska inte sova än, men inte skriva mera, puss!
min arbetstid idag: 07.25 - 17.05

/kram julia


såå gulligt!! (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0