Dag 5

jahopp, då var det sista dagen på praon idag då. kommer att sakna er alla söta underbara!! usch vad hemskt... verkar säkert värsta illa men jag trivdes så jävla bra där asså! Idag sövde jag "tjejen" som jag har pratat om, hon grät sen fick hon mitt halsband och då blev hon tyst och sommade efter 5min, jag "hummade" lite för henne med, då blev hon tröttare. Det har nog varit den roligaste dagen, roligare och roligare för varje dag asså! Fick krama om "tjejen" idag sen då innan jag åkte hem, och sen så ville hon komma när en annan fröken hade henne, men det fick hon ej för att jag skulle ju åka då.. jag åkte tidigt idag för att jag skulle handla med mamma annars hade jag fortfarande varit där nu, ångrar mej faktiskt lite nu kan jag säga.. Och vikarierna var ju helt suveräna! skit bra var dom, och verkligen jätte ÖVERTREVLIGA! jag fick sitta bredvid mina favorit 1-åringar idag vid frukosten &lunchen ("killen" och "tjejen" som jag har pratat om asså).
Fick byta blöja på "tjejen" idag med, haha det var en match, hon ville INTE ligga stilla, haha ! och mitt halsband och armband har varit väldigt intressant idag oxå med, haha. Hon har velat bli bärd hela dagen med, så gulligt, har gjort de med, så har lite ont i ryggen och armarna nu med då, hihi.. och sen så började en 3-åring gråta med så han fick sitta i mitt knä i typ en halvtimme och gråta ut så jag tröstade honom, jag bäddade ner honom i soffan och han fick sin snuttefilt och sin napp med. sen så var det frukutstund, och då kom han fram till mej och satte sej sen i mitt knä, och då ville "tjejen" oxå komma upp, men det kunde hon ju ej då. såå söta allihopa är! sen så har vi dansat och sjungit idag med, hehe.
kommer klart sakna er!

min arbetstid fredag: 07:30 - 14:50
och jag som har lärt mej rutinerna på dagiset nu med, när det är Mellis (14.30) och när de minsta ska upp innan Melliset, [asså de har ju sovit] (14.20) och när de ska sova och vilka som får sova så länge och när de går hem o så..

/kraam julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0