Bada

Hej!
råkade trycka bort de rader jag nyss skrev, ska försök skriva om, men kmr inte ihåg allt... :@

Just nu så sitter jag i köket och har nyss ätit typ, och nu så ska jag bada och lyssna på Jessie J och sen blir det nog typ och städa rummet och kolla på film och sånt, kanske blir att jag sitter vid datorn och kanske bloggar mera, det vet jag ej än. Idag så har jag inte gjort så himla mkt. Beställde från cdon idag, blev ca 900 spänn, och så hade jag ju presentkort på 400 där och la till de andra pengarna av mina andra istället, och frakten var gratis bara för att det kostade över 600. Imorn så börjar skolan igen, fan vill inte tillbaks till den där skiten igen...
men imorn så får ni dagens outfit, jag lovar!! vet att jag har slarvat med det där nu på sistonde och när skolan med var så skrev jag att det kommer outfit, imorn, idag, senare , osv men det blev aldrig så, sry.
aja, bye skriver imorn om det inte blir något mer ikväll då! ha de bra,puss!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0