Precis just nu...

sitter jag och äter mat (pannkakor) och pratar med mina föräldrar :)
lyssnat lite på gamla Melodifestival-låtar med, mst ju förbereda sej lite för ikväll juh! fan vad kul de ska bli :)
då får man förbereda sej, fast kollade/lyssnade igår på låtarna på svt i en minut var, det var i stort sätt bara SKIT LÅTAR om jag ska vara ärlig.


Sean Banan - blir väl bättre, men helt okej , fast inte bra.
Abalone Dots -
skiit.
The Moniker -
nja sådär, blir väl bättre när man hör hela låten tror jag nog.
Afro-Dite -
jätte bra!
Dead by April -
bra!:)
Marie Serneholt -
bra, blir nog jätte bra när man hör hela sen.
Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern -
hur jävla värdelös som helst! oh my gosh!
Loreen - hennes bästa låt, helt klart! skiit bra! heja heja!!


Tror
De fem som går vidare till nästa omgång:
The Moniker -
Andra Chansen
Afro-Dite - Final
Dead by April - åker ut.
Marie Serneholt - Andra Chansen
Loreen - Final

hoppas ungefär samma som jag tror !

aja, vi får se ikväll, jag kanske har rätt? någon som vill slå vad? haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0