Skönaste känslan!!

Fan vad glad jag är! Jag tkr de gick så sjukt bra på matteprovet som vi hade nyss!!! Bästa dagen eller!? Sminkade mej på kort tid, Hanna skrev bästa saken, ev. köper teve idag, ingen sista engelskalektion idag pga att vi ska få våra datorer och gå igenom dom, sen får vi sluta, jag tror det gick jättebra på matteprovet, god mat i skolan, vaknade hos bästa bästis imorse! Kan dagen bli bättre?:D
Provet var 2 delar, första delen 3 sidor, andra delen var det 4 sidor :)
Det var lite svårt men ändå, gjorde allt och mitt bästa! Ingenting kan göra mej sur nu.. eller jo om jag skulle radera inlägget, haha xd
Nu ska jag ha det där med datorerna, sen åka hem och handla med mamma, puss!!

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0