Kitty Jutbring har blivit mamma!

I juli berättade Kitty för Klick! om sina tankar inför att bli förälder. Bland annat pratade hon om sina tankar på barnuppfostring:
– Lite läskigt känns det också, att välkomna en ny människa till ”den här skeva världen”. Men fan vad jag ska göra mitt bästa! Jag är så taggad inför att försöka göra det bra och vara konsekvent. Leta genusdagis. Mammor som hör det tänker säkert ”Haha, visst, så tänkte jag också.”, sa hon då.
Och nu är hon och sambon Per Störby föräldrar. På måndagen föddes parets dotter, som ännu inte har något namn. Men även det diskuterade hon i Klick!:
– Det blir ingen ”Astrid” liksom. Det blir ett 80-talsnamn. Anna Book, typ. Som dubbelnamn, haha. ”Anna-Book Jutbring”.
Återstår att se om Sverige idag fått ännu en Anna-Book.
Källa: Aftonbladet

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0