Gynning visar upp sin nya kropp

Carolina Gynning gick upp 20 kilo under sin graviditet.
Efter födseln har hon tränat stenhårt och är stolt över sin nya figur.
– I did it! skriver hon på sin Instagramsida.

Tidigt i somras blev Carolina Gynning, 34, mamma för första gången.
Läsare av hennes blogg har kunnat följa Gynnings tankar om viktuppgång i samband med graviditeten.
Som gravid gick multikonstnären upp 20 kilo.
"Blev helt chockad på sjukhuset och jag vägde mej och där stod 80 kg. VAD I HELVETE!!! tänkte jag... Väger jag 80 KG??? Åhhh herregud", har hon skrivit.

Efter födseln av dottern Alicia har Gynning legat i hårdträning. Nu visar hon upp sin nya kropp på fotodelningstjänsten Instagram.
”I dag hade jag min slutmätning innan jul på träningen från 25 i fettprocent till 17,4 på tre månader med hård styrketräning 3 ggr i veckan och bra kost, dvs mycket protein low carb! Riktigt jävla stolt e jag över mej själv! I did it yes!", skriver hon i en kommentar.
Carolina Gynning och pojkvännen Alexander Lydecker vill ha fler barn i framtiden.
– Klart vi vill ha fler barn, men det är för tidigt. Förlossningen var det värsta jag har varit med om, har hon sagt i en intervju med Aftonbladet Söndag.
Nöjesbladet har sökt Carolina Gynning.
Källa: Aftonbladet

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0