Godmorgon!

Ligger just nu i sängen med värsta förkylningen... måste fått den från igår eftersom att jag var ute endel, haha vaknade klockan 6 imorse av något kallt på ryggen, min kompis hade tagit lampan på hennes nattduksbord i sömnen (nivet, dom jag köpte på IKEA för inte alls längesen?) och så ligger hon och kramar om lampan, vetifan vad hon drömde, jag väckte henne och frågade vrf hon hade tagit lampan och så skrattade vi och hon stalle tbx den igen sen somnade om, jag SMS:ade pappa om en sak, sen så somnade jah också om, haha så jävla söt bästa kompis man har asså! (A) <3
Ska väcka henne och fråga om hon kommer ihåg det ens xD

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0