:'(

Fan vad sur jag blir, såhär dåligt väder har det inte varit på länge, och bara för att jag ska gå ut ur bussen så är det så!
Det blåser as mkt samtidigt som det snöar, förstör det mitt smink så får jag seriöst värsta dampet! Mamma fick skjutsa in mej till skänninge station idag pga att jag inte kunde stå och vänta på bussen där jag brukar stå pga att det blåste så mkt, hon skjutsade mej ända fram till busshållsplatsen xd
Och vi ska gå ut 2gnr till sen, först till gympasalen och sen tillbaka in igen.. :(
Idag vill jag vara Hanna, hon är ledig idag när det är de sämsta vädret på hela veckan, hon kan vara inne hela dagen idag.. :(

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0