Aj som helvete!!!!

Idag har dagen varit så sjukt bra tills jag kom hem, blev ingen teve idag pga att de blev försent, får den ev. imorn eller på lördag, får se :) och sen så fick man ju m*** idag också, och när det är första dagen så får jag sån sjukt jävla ond mensvärk!! Har försökt ligga på några olika sätt för att det ska inte göra ont, men de funkar inte, somnade nästan i soffan förut med min svinonda mage då jag kom på att jag skulle duscha, kunde ju egentligen inte ställa mej upp pga att jag hade så ont och så skulle man stå upp och duscha, har tagit 1 Ipren och 2 Alvedon samtidigt förut så de borde bli bättre snart tycker man ju iallafall.. det är jobbigt när man ska sova, men det är nog över tills imorn när jag ska till skuulan, nu ska jag hålla på med mobilen en stund sen släcka och sova, borstade tänderna innan duschen förut :) godnatt!
Ps!! Ni får "dagens outfit" imorgon ist, har så ont så att jag inte orkar, men lovar, imorn, ni får bild på något annat snyggt ist^^

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0