Tradera.. !

Hej på er! Jag sitter vid datorn just nu och lyssnar på musik
(lyssna: Katharine McPhee – It's Not Right) och gick in på tradera och kollade om någon hade rört mina grejer, och ja det hade det! en av skivorna hade en person lagt bud på .. hmm, vill ha den så mkt! ni får veta vilken det var efter auktionen är klar på den ;) Personen trodde säkert samma som jag att ingen ville ha skivan så man skriver inget och sen igår när jag la bud på den så gjorde personen det bara 4 timmar efter, så nu får vi se om den lägger över igen, hoppas inte det! Kommer sitta som faskklistrad framför datorn när det bara är några minuter kvar!! haha så det så du!
Haha, aja, nu så ska jag duscha sen så sätter jag mej här igen, ha det så bra idag :)
Hoppas ni har fint väder, det är det inte här, skit väder.. fast har ju iförsej inte varit ute idag och känt om det är varmt eller kallt, fast det ser lite sådär ut, ingen sol iallafall, ser ut som regn (det har det varit lite mycket av i veckan tycker jag..) , vill ha lite färg på kroppen innan skolan börjar egentligen & bada, men det går ju aldrig om det inte kommer någon sol ! :(
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0