Thumbelina , m.m

Hej! Idag än så länge har jag haft 221 läsare, tack, ni är underbara! :D
Jag fick inte de 2 skivorna på tradera, personen som la in dom bara tog bort dom annars hade jag nog fått dom.. den skulle gått ut imorn, fattar inte varför h*n tog bort dom.. fan :( får väl köpa dom på cdon istället, för mkt dyrare.
Aja, kollar lite på tradera nu och kom och tänka på filmen Thumbelina (Tummelisa) och jag kollade på youtube och hittade den!! har letat efter just DEN HÄR filmen i flera, flera år, var min favoritfilm när jag var liten och den finns inte att köpa eller något och har sökt på google flera gånger men aldrig hittat just den här filmen, men nu hittade jag den bara på första söket!! Min moster spelade in den åt mej på VHS när jag var liten och idag så är det bandet överspelat med något annat antar jag eftersom att jag inte hittar den.. och sen så hittade jag den, och trodde det var på ett annat språk (skit samma, tänkte jag eftersom att jag ÄLSKAR filmen, trodde den var på typ irlänska eller ryska eller något) men sen när jag tröck in på den så var det svenska och ingen jobbig text ivägen och bra kvalité så nu vet jag vilken film jag ska kolla på ikväll iallafall! håller på att lägger bud på massa andra saker nu, en går ut om 10 minuter och ett bud på den bara. Jag köpte förresten en Aqua skiva förut, vill ha den! har ju deras första så vill ha den andra med,
fick den för bara 31 kronor (stolt!) :D
Aja, skriver sen hur det gick ;)
ska förresten lägga ut Thumbelina här eftersom att den är så bra! tror ni känner igen den med, tror den är ifrån 96 då jag är född faktiskt :) fast jag var lite rädd för den när jag var liten, hahaha! :)
 
 
är så jävla tacksam för de här superbra klippen! tack så mkt :D

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0