Talking about the day..

Hej! Idag så har jag faktiskt inte gjort någonting typ, sovit hos Hanna inatt så hon har bakat idag och jag kollat på (haha) och nu så sitter vi vid datorn, jag har precis lagt bud på 2 skivor på tradera som jag hoppas på att få! Sitter oxå och lyssnar på musik :) Glöm inte bort att ni fortfarande kan kontakta mej på [email protected] ,hehe :D
Min mamma är påväg hit med fler grejer :) ska väl äta kvällsmat snart, ska äta Lasagne, börjar bli hungrig faktiskt, dages outfit ser ut: blå jeans, storbritannien linne, svart övertröja, underkläder, vita stumpor och uppsatt hår + osminkad :) kan skriva mer ikväll! hmm.. tror inte det är någonting mer som jag ska skriva just nu.. :)
här får ni lite låttips på låtar som jag lyssnat/lyssnar på idag!
Nicki Minaj – Starships - Explicit Version
David Guetta – Turn Me On - feat. Nicki Minaj
Taio Cruz – There She Goes
DJ Fresh – Hot Right Now feat. Rita Ora - Radio Edit
K'NAAN – Is Anybody Out There?
Oceana – Endless Summer
Tone Damli – Imagine - feat Eric Saade
Agnes – One Last Time
Icona Pop – I Love It
Alexandra Burke – Heartbreak On Hold
Alexandra Burke – Let It Go
Pitbull – Get It Started featuring Shakira
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0