Kändisnytt: OMG! man ska läsa aftonbladet ist för Posh! - Lily Cooper's nya album!!!

Mamma sa till mej när jag kom hem att hon hade läst som Lily Cooper (fd. Allen) att man inte får säga Lily Allen längre och så nyfiken som jag var (hehe) så gick jag nyss in och sökte på "Lily Allen Cooper aftonbladet" (eftersom att hon oftast brukar läsa aftonbladet och hon kom inte på vartifrån hon hade läst det) och då kom det fram så läste jag och hittade en sak till. Ni vet ju att jag har skrivit om att Lily är gravid igen och jag fick lite mer information om det nyss som jag gärna delar med mej av ;)
 
På aftonbladet stod det:
Nu byter Lily Allen namn.
Lily Allen finns inte längre. Artisten drog sej tillbaka från musiken 2010 för att satsa på familjen, men säger sej nu vara redo att släppa nytt material igen. Men hon kommer göra det under sitt nya namn Lily Rose Cooper, uppger BBC News.

Sen hon drog sej tillbaka har hon hunnit gifta sej och skaffa barn med Sam Cooper och i ett uttalande säger hon att hon vill att äktenskapet även ska märkas i hennes artisteri.

Lily Allen väntar sitt andra barn - bara några månader efter det att hennes dotter Ethel Mary föddes.
Enligt "The Mirror" ska hon och pojkvännen Sam Cooper få tillökning till familjen i december.
Popstjärnan har även nyligen gått in i studion igen för att spela in en uppföljare till "It's Not Me, It's You" från 2009, och hoppas att få ut ett nytt album under våren nästa år.

det kommer mer om Lily Cooper så fort.. hehe det kommer något nytt då såklart! Så fortsätt läs min blogg om ni vill veta ALLT om Lilys graviditet :)

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0