Jag bloggade inget igår kväll p.g.a...

Att jag inte bloggade mer igår kväll var på grund av att jag fick sån jävla magknip, kändes precis som jävla mensvärk (fast jag vet säkert att det inte var det). Jag grät som fan, kunde inte gå eller röra mej, frös ihjäl så jag sov med linne + övertröja på mej och sen en filt under täcket .. mådde oxå illa och hade lite huvudvärk och ont i halsen (som jag fortfarande har..:()
Usch gårdagens kväll var hemsk..:(
Men idag är allt bra (ja , förutom med halsen då).

Finns det förresten något skönare när det är kallt o skruva upp högsta volymen på elementet , stänga dörren , komma in efter ett par timmar och det är skit varmt o skönt? (just LOVE it!!)
Och man kan ju snacka om varmt imorse då när jag vaknade med allt de där på mej, men så jävla skönt att det inte var kallt, tkr om det :)
Babblar för mkt tror jag, nu ska jag spela SongPop typ 1 gång sen sova , godnatt!! Puss & kram!

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0