373 läsare.. ÄN SÅ LÄNGE!

omg ! ni är bäst ;D
glöm inte bort att ni kan skriva till mej på [email protected] om ni vill fråga något eller vad som helst! :)
förresten väntade herromdagen på en film som gick ut för 35 kronor, la aldrig något bud och sen så såg jag samma film sen för 79 kronor som jag la bud på såklart och fick den oxå + frakt med då :) haha 3 grejer på samma dag, väntar på några till, en som är klar nu och jag fick den! Och sen en klockan 3 inatt.. lite jobbigt eftersom att jag ev. ska med min mamma till jobbet imorn (ni vet där jag hade min prao i 9:an i början av året) , trivdes så jäkla bra där alltså! det är ett dagis, ska nog vara med imorn och sen på onsdag tror jag :) min bror är ju hemma nu så behöver ju inte känna mej ensam nu när jag sitter vid datorn eftersom att han typ är uppe hela natten oxå och just nu så kollar han på teve :)
Lite planering v.33:
Måndag - ev. följa med mamma till dagiset (mamma jobbar o lagar mat där)
               - åka till min moster & hennes man och äta mat på kvällen
Tisdag -bror åker REDAN hem :(
Onsdag - ev. följa med mamma till jobbet igen + hem till Olivia efter bio med
Felicia & Hanna
Torsdag - inget planerat
Fredag - inget planerat
Lördag - inget planerat
Söndag - inget planerat
v. 34:
Måndag - skolstart! :D

och sen någon gång nästa vecka så ska jag och mamma åka och kolla på skolan då såklart, vet ju inte vart den ligger än då, haha :) och sen får ni dagens outfit varje dag efter det sen att skolan har börjat! och imorn då och sen på onsdag då såklart :) har en gammal "dagens outfit" oxå ifrån när jag var och spelade golf herromdagen, ni ska få den oxå snart! Filmen som jag fick för 79 kr + frakt var Toy Story 2 (haha har ju de andra två på DVD så ville ha denna oxå, 2:an har jag redan på VHS, men vem kollar på det nu längre liksom? , inte jag iallafall fast jag har en VHS på mitt rum faktiskt men den används sällan :) Och den som jag nyss fick var 4 skivor i en leverans för billigt pris, fick 4 skivor för 39 kronor (med frakt) - skivorna var - Brandy, Beyoncé, Aaliyah & Robyn, köpte den här för mest Beyoncé men oxå lite för Brandy, tycker hon e superbra! :)
Aja, dags att vänta nästa då! haha , att jag började.. kan inte sluta, haha! hoppas att jag får allt nu då och att det är bra kvalité på det oxå! nu så ska jag göra något annat på datorn, kanske fb:a eller något, skriv gärna till mej på min mail! kram :)
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0