Stockholm

var ju i stockholm i tisdags med skolan, och här är lite bilder ifrån dagen :)

08.15 - bussen gick till Stockholm

11.35 - Framme & gick ut



jag



























12.00 - Shoppingtime!























Felle






jag


enorma klubbor xd






angry birds xd


jag










älskar den! :D


haha! xD


Hanna oh Felle



14.00 - Riksdagen

Johan Andersson










skuurr ;)









15:25 - korv


15.35 - påväg till färjan












16.00 - Åkte Djurgårdsfärjan






16.12 - Framme! + påväg te Skansen














16.20 - Skansen



















Olivia




SCENEN! :D


Hanna sjunger och dansar till "Telephone" (Lady GaGa ft. Beyoncé)


fast mest besviken på att den var så liten & ful...
fast den mst ju vara lite längre här när de är "Allsång På Skansen" ?


















Hanna, Olivia och filmar'n jag :D






tråkiga säälar...







och där dog min kamera sen...


tur man har en mobil då! :)


här är baksidan av scenen, här inne gör artisterna nog säkert i ordning sej, dom kommer ut här iallafall, eller på andra sidan :) här vill man ju bara stå och kolla när alla artister kommer o åker :) det var nog kanske där Anton brukade stå ibland xD

17.55 - 18.15 = Bussresan te Donken








suddig...

Sen efter donken så vart de lite shopping och vi åkte hem vid 19.05 och var i skolan vid 22.30 .
det var väl en sådär rolig dag.. men bättre än en skoldag iallafall :)
jag la inte in alla bilder jag tog, men nästan, fast dom här räcker nog? HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Max L

Du borde ju sagt att du var i stan :)

2011-09-22 @ 23:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0