Gårdagen + idag

tyvärr så vart det inte mycket bilder igår, men lite iallafall, ska lägga upp dom någon dag när jag hittar sladden till min kamera som jag har typ slarvat bort... :(
ja igår så var vi ju som sagt på liseberg, det var skitkul! och haha sen så började vi åka kanonen och direkt efter gick vi till flumride , det var min pappa, min mosters man och mina 2 brorsor som är över 20 år gamla som åkte i samma "stock" i flumride, och tjejen som körde iväg oss sa att vi kunde bli MYCKET blöta eftersom att vi var så många och sånt, och jag satt längst fram och fick vatten i hela ansiktet och håret, så då var sminket & håret förstört för hela dagen då... och jag var blöt i flera timmar efter det sen. men usch vad sur jag blev för mitt hår var värsta platt hela dagen sen och min brunkräm började försvinna och lite av min mascara oxå. jag åkte atmostfear för första gången me! aaaas läskig, ångrade mej när vi var där uppe, hahaha! men aja, då var det gjort då, stolt som fan! längtar redan tills nästa år! och sen så åkte vi hem vid 19:40 och jag mådde inte alls bra i bilen sen när vi kom hem efter några timmar...

och idag så har jag nt gjort så mycket, har verkligen haft aaas ont i magen hela dagen och mått jätte, jätte illa, shieet vilken dag asså... just nu så har jag lite ont. jag har kollat på film i en och en halvtimme nu "Sleeping With The Enemy" den är så jävla bra! duschade för 2 timmar sen med.
men snart ska jag nog sova, åtmånstonde om en halvtimme eller så. aja, ni får ha det bra. kommer nog nya bilder på mej imorgon för idag har jag inte orkat fixa mej så det blev inga kort idag. och så speciella kläder har jag inte haft idag heller jeansen ifrån igår och sen så gick jag omkring i shorts förut med och sen utan några byxor alls för att jag hade så ont i magen. / julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0