Lily "Allen" Cooper news

Blivande mamma, Lily Cooper, född Allen, som var kvar mindre än imponerad när hennes man märkt henne till sin "Fat Controller".

Den 26-årige modedesigner, som är gravid i sjunde månaden med parets första barn, twittrade, "Min man kallade mej sin" lilla feta kontrollanten "- som av av Thomas the Tank Engine, så inte LOL".

Kommentaren var ett modigt drag av Sam Cooper, men Lily avslöjade förra veckan att hennes mage var så stor att den började bli i vägen för hennes vardag, frågar, "Jag kan inte korsa benen längre, är det normalt ? "

Paret, som gifte sej i somras, bor i Gloucestershire. Lily vällde nyligen om dygder som bor på landsbygden. "Jag trivs bäst i köket och bläddrade genom en inredning bok, sticka recept i min klippbok, cozying upp till Aga, strök hundarna, sätta in telefonsamtal från hantverkare," sade hon ES tidningen. "Tro det eller ej, jag är 26. Och jag brukade vara en popstjärna. Jag vet. Konstigt va?
"

Expectant mum, Lily Cooper, née Allen, was left less than impressed when her husband labeled her his “Fat Controller”.

The 26-year-old fashion designer, who’s seven months pregnant with the couple’s first child, Tweeted, “My husband just called me his ‘little Fat Controller’ – like off of Thomas the Tank Engine, so not LOL.”

The comment was a brave move by Sam Cooper, although Lily did reveal last week that her bump was so big that it was getting in the way of her everyday life, asking, “I can’t cross my legs any more, is that normal?”

The couple, who married in the summer, live in Gloucestershire. Lily recently gushed about the virtues of living in the countryside. “I’m happiest in the kitchen, leafing through an interior design book, sticking recipes in my scrapbook, cosying up to the Aga, stroking the dogs, fielding phone calls from tradesmen,” she told ES magazine. “Believe it or not, I’m 26. And I used to be a pop star. I know. Weird right?”

skrivet: 27 september 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0