Kat Von D spelar in ett album!

Kat Von D ska spela in ett album. Ja, verkligen. L.A Ink-stjärnan har redan tagit plats i studion! "Musiken har varit min passion hela livet.... Jag har spelat piano sen jag var 6 år. Så jag förstår uttrycksformen, men det ska bli kul att översätta uttrycket," sa Kat nyligen. Vi är helt säkra på att hon har mycket att sjunga om, speciellt efter sitt dramatiska förhållande med Jesse James. Tydligen ska albumet vara mer på den "Mörka och mer tragiskt-romantiska" sidan, vilket passar Kat perfekt. Om vi ska vara ärliga, så är det här inte något vi är överlyckliga över, men hon har ju redan släppt sin egna kollektion, parfym och realityshow... så det här är nog det naturliga steget. (källa: eonline)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0