vaarmt & sköönt!

hejhej, idag så har det varit så jäävla varmt så jag trodde jag skulle dö eller något! jag har nyss varit ute och solat i 40 minuter och badat i våran pool som det var 27 grader i, 3 dopp blev det. har nyss tagit ett innan jag gick in. Hanna kommer, då blir det nog att bada och sola lite mera! jag vill fan bli brun som fan i sommar, hahaha! ikväll så vet jag inte vad jag ska göra, det blir nog att kolla film, datorn eller något, alltid hittar man på något! idag har det varit 26 grader,,, i luften!!! så himla varmt, och ganska så sköönt :) när jag väntade på bussen i 40 min så var det så jävla varmt så jag trodde jag skulle få damp eller något! och imorn är det redovisningskväll i skolan då, kul :) och sen så är vi lediga tors, fre, lör, sön, mån och börjar på tisdag igen och sen går till fredag och sen är de sommarlov!!! yes! :) jag fyller nästa vecka också, på fredagen, haha samma dag som skolavslutningen. i helgen blir det övernattning med klassen då, det ska bli kul tror jag nog :) och sen natten efter det så ska jag och Hanna vara ensamna hemma tills söndag, mina föräldrar åker med husvagnen, så då blir det hela huset för oss själva! och på torsdag så blir det nog att åka till linköping och köpa skolavslutningsklänning + skor (ev. smycken)
aja, ha det bra i värmen då, det har jag! puss puss ;* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0