Katy Perry ville operera brösten

Katy Perry är känd för sina kvinnliga former, men sångerskan avslöjar nu att hon inte alltid varit nöjd med sin kropp. Som 13-åring vantrivdes Katy så pass mycket att hon ville göra en bröstförminskning.

— Jag hade verkligen problem med ryggen när jag var lite tyngre, berättar Katy för Harpers Bazaar.

— Sen växte jag upp och blev av med barnhullet och tänkte typ ”Det här är ju inte så illa”.

Idag älskar Katy sin kropp som den är, men säger även att hon ibland har problem med vad hon ska ha på sej.

— Det kan vara svårt med vissa kläder, för de ser bäst ut på folk som inte har några kurvor eller lår. Jag har ingen Kate Moss-kropp, men jag är väldigt stolt och glad över min egen.

Nuförtiden är Katy hur som helst inte rädd för att synas och lär bjuda på en uppseendeväckande outfit under söndagens MTV EMA-gala som går av stapeln i Madrid. För att komma i stämning har Starlounge valt ut de tidigare årens galnaste utstyrslar, däribland Katys alla värdinnekläder från 2008.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0