Katy Perry: "Vi vill ha massor av barn"

"Mycket sannolikt" att hon skaffar barn med Russell Brand snart

(ifrån december 2010).

Sångerskan Katy Perry och komikern Russell Brand har bara varit gifta i två månader, men de börjar redan planera för en framtid med fler familjemedlemmar.

Katy, 26, medger att det är "mycket sannolikt" att hon och Russell, 35, kommer att ha barn inom en snar framtid.

— Jag vill inte missa några upplevelser. Jag vill ha massor av barn. Det är mycket sannolikt, säger hon till Grazia.

Katy säger också att hon ser fram mot att få fira sin första jul som gift.

— Det blir jag, Russ, en rosa julgran och en tofu-kalkon, förklarar hon.

— Vi kommer att öppna presenterna kvällen innan, eftersom det är tradition i min familj. Och vi kommer också att göra någonting helt nytt. Vi ska starta en egen tradition eftersom vi är en familj nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0