Rulltårtan 2011

hahaha jag bakade nyss rulltårta. jag lovar, jag har aldrig gjort de förut och aldrig kollat på när någon har gjort de och recept kan ibland vara lite svåra. haha de bara knaprar för de vart för mkt socker. haha ja vilket garv de vart här hemma när jag visade hur den blev, haha och innan den var klar så gick jag in te mamma och dom för dom kollade på tv:n , hon bah "du får ta ut den tidigare för annars blir den bränd" jag gick ut och kollade! haha halva var fan KOLSVART, hahaha xD
och den var jäätte tunn oxå, rulltårta gör jag aldrig igen! vill inte ens smaka den..
resultatet då:

skärde bort de brända

såhär ska den se ut ja..

ingen kommentar! (pannkaka) ?

haha detta gör jag aldrig igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0