Madonna i sorg om sin 99-åriga mormors död

Pop legenden Madonna sörjer hennes mormors död, som avled vid en ålder av 99. Madge mormor Elsie Mae Fortin dog igår i Bay City, Michigan. Fortin, hennes egen mor dog år 1963 i bröstcancer - Madonna var bara fem år gammal vid den tiden. Strax innan stjärnan var invald i Rock and Roll Hall of Fame 2008, berättade Elsie sin lokala tidningen, Bay City Times: "Hon har gjort saker som jag inte gillade, men på samma gång hon är mitt barnbarn och jag älskar henne fortfarande och jag är stolt över hennes hårda arbete ... Hon har varit bra för mej. "The Queen of Pop publicist sa i ett uttalande: "Jag är ledsen, men Madonna kommer inte att utfärda några uttalanden eller samtala med media om sin mormor det är en helt personlig fråga till henne ."....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0