Lily Allen talar ut om sina problem!


Vi är glad att se henne ute igen!



Sött Lily!




Lily Allen har setts ute för första gången sen sitt tragiska missfall hon var tvungen att gå igenom förra året. Lily är nu redo att tala om händelsen och har spelat in en kort dokumentärserie för att tala om allt som hon gått igenom på senaste tiden. Det börjar sändas på Channel 4 i Usa nästa vecka och heter Lily Allen: Riches to Rags. Vi har läst några få korta citat från serien och hon öppnar verkligen upp sej och berättar om sitt liv och sina problem! Det ska bli väldigt intressant att se det!

Lily var på Chanelvisningen under Paris modevecka igår. Hon såg helt fantastisk ut i en klassisk grön Chanelkappa och sa till pressen att hon var spänd över att få träffa Chanel-designern Karl Lagerfeld inför hennes bröllopsklänning! Japp, Lily går vidare med sitt liv och ska nu gifta sej med sin pojkvän Sam Cooper. Även om Lily har haft det tufft på senare tiden är vi glada att hon försöker bli bättre. Gå ner och se bilderna så kan du tjuvkika på serien!

Brave Lily Allen kommer till Paris för att träffa henne designer bröllop klänning, Chanel's Karl Lagerfeld

Hon har skydde rampljuset och hållit tyst sedan tragiskt att förlora sitt barn i slutet av förra året.
Men idag den modiga sångare var tillbaka i rampljuset när hon gick Chanel's visa Paris Fashion Week.
Den 25-årige väg till Karl Lagerfeld's studio för att diskutera planer för hennes bröllop klänning, innan du går till Grand Palais för att se hans senaste kollektion


Ler igen: Lily Allen poserar med Chanel's designern Karl Lagerfeld hans höst / vinter 2011 visning i Paris, efter att ha avslöjat att han kommer att skapa sin brudklänning.

    
Kort sejour: Lily dök över till Paris i dag att titta Chanel's show innan hon beger sej tillbaka till London med Eurostar
Fotograferade utanför Lagerfeld ateljé, sade hon: "Jag är här för att träffa Karl för min brudklänning."
Allen är inställd på att gifta sej med byggmästaren Sam Cooper - som hon började dejta under sommaren 2009 - senare detta år.

Stöd för varumärket, var Allen som har två Chanel's handväskor, som hon samarbetade med en tweed kappa och pumpar balett.
När hon på väg tillbaka till sin Gloucestershire hem, via London med Eurostar, sa hon: "Chanel's utställning i Paris var härligt. väg hem nu, tror jag kanske gömmer ett tag. "


Eftertraktad plats: Lily satt på första raden bredvid TV-presentatören Alexa Chung


Bröllop belle: Lily, som stod modell för Chanel's för två år sen, kommer att bära designerns klänning på sin bröllopsdag.

Allens kort framträdande i Paris kom som hon talade om sina två missfall i ett klipp från hennes kommande Channel 4 dokumentär Lily Allen: rikedomar till trasor.
Sångerskan, som förlorade sitt barn i fjol sex månaderna i hennes graviditet efter ett tidigare missfall under 2008, säger: "Det var en riktigt lång kamp - och jag tror att sånt förändrar en person."
Hon avslöjar sin smärta över förlusten i en ny show som kartlägger hennes satsning på mode som hon öppnat Covent Garden vintage butik Lucy In Disguise med syster Sarah Owen.
Lily avslöjar också i dokumentären - som filmade henne mellan mars och oktober förra året - att hon lidit med en ätstörning.


Raw: Lily har öppnat upp om den tragiska förlusten av sitt barn i en ny Channel 4 dokumentär.

"Det var en punkt i somras (2009) där jag hade en ätstörning, jag brukade kräkas efter måltider, sa hon. "Det är inte något jag är stolt över. Men jag säger dej vad en massa människor brukade komma upp till mej och berätta hur bra jag såg ut.

"Och jag var på omslaget till varje tidning med dom säger" Lily ser fantastiskt - titta hur mycket vikt hon har förlorat ".
"Jag trodde jag såg bra ut. Det var jätteroligt att prova kläder och ut ur butiken känner en miljon dollar. När du har varit utsatt för människor som säger raka motsatsen, vill du mer av det.
"Men jag var inte glad, jag var verkligen inte. Jag skulle vilja vara smalast, minsta personen i världen, men jag vet att jag kan inte göra det utan att vara olycklig. Jag gillar min mat. "


Känslomässig: TV visar rikedomar till Lump följt sångerskan i flera månader för att kartlägga hennes razzia i mode

"Människor som är kända och framgångsrika och leva i denna galna värld tenderar att riktigt tidigt, eller döda sej själva, eller dör i en överdos. Jag vill helst inte jag tänkte jag ska gå och äta, sa hon.
"Min idé om helvetet skulle göra detta i 25 år. Jag vill inte bli som Madonna - titta på henne, hon är mental. Något brott, men det är inte vad som driver mej. Jag vill gifta mej och skaffa barn och göra smörgåsar klippa crusts av. "
Dokumentären spelades in innan fröken Allen lidit sitt andra missfall i november förra året. Hon var förkrossad efter att ha förlorat den pojke hon väntade med fästman Sam Cooper. Filmteamet gick tillbaka för att fortsätta filma sin berättelse efter hennes bortgång. I programmet, som sänds nästa vecka, talade hon om hennes tillfrisknande som "en riktigt lång kamp".

Frank: Lily och hennes syster och affärspartner Sarah Owen diskuterar sina svåra förhållanden

Hennes planer på att gifta sej med herr Cooper verkar vara att gå full fart framåt. Hon anlände till Paris den här veckan för att titta Chanel's modevisning och träffa designern Karl Lagerfield. "Jag är här för att se Karl för min brudklänning, sa hon.
Men igår var hon känner sej mindre än nöjd med livet om hennes inlägg på Twitter är något att gå efter. "Har just googlat mej själv, är deprimerad.

"Going home och avstängning bredband. Jag blir upprörd när vissa människor inte kan se hur fin och lysande jag är. God dag på er alla. "
Lily Allen: rikedomar till trasor börjar på Channel 4 tisdagen den 15 mars kl 10:00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0