GaGa: ”Röker på en del när jag skriver”

Lady GaGa avslöjar det hemliga bränslet i hennes hitmaskin – droger och alkohol.

– Jag röker mycket gräs när jag skriver musik.

Superstjärnan Lady GaGa, 24, eller Stefani Germanotta som hon egentligen heter, har mycket att tacka drogerna för i sin framgång. Det avslöjade hon under en intervju med det amerikanska nyhetsprogrammet ”60 minutes”.

– Jag röker mycket gräs när jag skriver musik. Jag tänker inte ljuga för 60 minutes och säga att jag är en nykter människa, för det är jag inte. Jag dricker mycket whiskey och röker på en del när jag skriver, säger hon.

Men Lady GaGa, som tidigare kämpat med ett kokainberoende, menar att hon inte uppmuntrar andra att ta droger.

– Jag gör det inte så mycket eftersom det är dåligt för rösten. Jag vill inte uppmuntra barn att ta droger men det som artister gör fel är att de ljuger om det. Jag vill inte ljuga för mina fans, säger hon.

Intervjun i ”60 minutes” sändes i den amerikanska kanalen CBS den 13 februari.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0