dagen

idag så har jag inte gjort så mkt, i skolan så har vi bara övat för ikväll, hanna och jag stod och övade på våra låtar ute på scenen och så var det barn i 6-8 årsåldern där, och dom sprang och hämtade papper och penna och sen bad om våran autograf! hahah så guuligt! (A) vi fick skriva 6-7 var :)) och sen tog jag bussen vid 14.45 hem och var hemma vid ca 15.05 och då satte mamma och jag oss med biologi, hjärnan, sexualkunskap m.fl och blev nyss klara, haha det var lite jobbigt, men det var lättare när hon hjälpte mej! och nu så ska jag bara upp och byta om och bättra på sminket och fixa håret och sen så ska vi nog åka till skolan, vi ska vara där klockan 6. det ska bli kul! vi ska sjunga live med band och allt, ruuligt! fast en låt ska jag sjunga själv med karaokeversion med riktig musik och sånt, "please don't leave me" som jag tidigare har pratat om! aja nu ska jag gå, hejdå :) kraaaaam
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0