skitdag..

hejsan, idag så mår jag inte så bra, har ont i bakhuvudet och när jag rör på huvudet, och ont i halsen som f*n! :(
shieet, skit oxå :( aja, just nu så är jag hos Hanna, hon är och handlar med sin mamma och jag är ensam hemma hos henne och just nu så skriver jag lite här och lyssnar på "Dirty Dancer" för första gången, den var bra! kolla gärna här under. jag mådde inte så speciellt bra igår heller, men det är sämre idag.. hoppas att jag mår bättre senare! annars kan det bli tråkigt, jag är inte så speciellt pigg, har suttit vid datorn ungefär hela dagen, och kollat på film och suttit i den här soffan. aja, nu så ska jag fortsätta kolla lite nya låtar, t.ex på Beyoncé's nya album, ska köpa det snart när jag är i stan. kram o puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0