Kändisar Talar Ut Om Amys Död!


Vi blev så chockade över Amy Whinehouses död. Vi försöker fortfarande vänja oss vid tanken att en av våra favoritsångerskor har gått bort. Precis som vi så sörjer våra kändisar också och det här är vad några av dom hade att säga på Twitter om sångerskans död:

-Rihanna: "Kära Gud, förbarma dej! Jag är så TRÖTT på det här nu!" skrev sångerskan och tillade sen, "Jag är verkligen förkrossad av detta...#KäraAmy Du gjorde en sån STOR inverkan på den här industrin och över hela världen under en sån kort tid.... alldeles för kort! IKONERdörADRIG"

-Kelly Osbourne: "Jag kan inte ens andas just nu för att jag gråter så mycket, jag ha förlorat 1 av mina bästa vänner. jag kommer alltid älska dej Amy och kommer aldrig glömma den riktiga du!"

-Katy Perry: "RIP Amy Whinehouse. Låt henne äntligen finna ro"

-Ricky Martin: "Jag fick just reda på det. Jag känner smärta. Jag känner ilska. Vila vackra flicka, vila. Du är fri!"

Russel Brand skrev ett otroligt rörande inlägg på sin blogg om Amys död. Som ni kanske redan visste, så kände Russel Amy innan de både blev kända och när han fick höra om hennes död så skrev han ett inlägg som heter "For Amy."

Russell beskriver hur det var att höra Amy sjunga för första gången. "Jag gick in och såg Amy på scenen med Weller och hans band; så respektgivande. Den slags respekt som växer fram när man är vittne till ett geni. Från hennes konstiga nätta närvaro, till rösten, en röst som inte verkade komma från henne själv utan från någonstans bortom till och med Billie och Ella, från kärnan av all storhet." (russelbrand)

Rest in Peace Amy. (källa: people)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0