Hot or not: Katy Perry som rödhårig


Katy Perry
vill bli blondin, men har blivit rödhårig på kuppen.

Det var på en parfymlansering i Toronto i veckan som sångerskan visade upp den nya nyansen, som påminner en hel del om Blake Lively och Scarlett Johanssons nya trendfrissor.

— Om ni ser en rödhårig tjej som ser ut som jag – då är det jag, förvarnade Katy sina followers på Twitter.

Under sina år i rampljuset har Katy varit trogen sina kolsvarta lockar, men faktum är att ”Firework”-stjärnan i själva verket är blondin. Nu längtar hon tillbaka till sin naturliga hårfärg. Men övergången kommer att behöva ske i etapper, förklarar hon:

— Jag fick inte riktigt den färg jag ville ha efter att ha varit brunett så länge! För att nå mitt mål måste jag vara rödhårig i tre veckor. Tålamod.

Vad tycker du om Katy Perrys missfärgning? källa: msn.com







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0