Amy Winehouses föräldrar talar ut!

Amy Winehouses föräldrar har öppnat upp om hennes hastiga död igår, och tragiskt nog erkänner hennes mamma Janis att hon verkade borta på fredag. Janis sa dock att deras sista möte var fint, och att Amys sista ord någonsin till henne var : "Jag älskar dej, mamma."

Janis berättade, "Det är orden som jag alltid kommer att uppskatta och komma ihåg Amy vid... Hon verkade borta på fredagen. Men att hon gick bort så hastigt har jag ännu inte hunnit greppa."

Amys pappa Mitch talade även han ut, och beskrev sin sorg: "Det här är inte på riktigt. Jag är helt förkrossad. Jag kommer hem. Jag måste vara med Amy. Jag kan inte förlora kontrollen på mina känslor för hennes skull. Min familj behöver mej."

Våra kondoleanser går ut till hennes föräldrar över alla andra, som utan tvekan älskade sin lilla flicka väldigt mycket.
källa: posh24




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0