sjuk...

jahopp idag så har man varit riktigt dålig då... fan vad dåligt jag har mått, tog temp. och den stod på 37.4 ... :(
jag har mått dåligt i ungefär 3-4 dagar nu, men idag var de som värst. mått illa, ont i huvudet och halsen. just nu så är det sudär.. men de går uppåt (Y)
jag har sovit hos Hanna idag, vi har typ kollat på andra avenyn på youtube första säsongen, kom hem vid 6 och då åt jag och sen så grät jag massor för att jag mådde skit :( sen så hoppade jag i ett bad och låg där ungefär i en kvart-halvtimma.
har fixat mej för sängen nu och jag ska kolla på en film sen sova. och sen imorn så ska vi prova i en vecka ist för att gå i skolan, kul att vara sjuk då liksom... men om jag mår bra imorn så ska jag åka, hoppas hoppas hoppas ! vill verkligen dit aso ! ska bli skit kul fan :) aja, jag mår lite bättre just nu så det är nog bra imorn, får ta halstabetter och ipren och sånt så blir det nog bra, aja ha de bra, hejdå ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0