Lite om helgen + idag då ! :)

På Fredagen: jag var hemma på dagen men sen på kvällen så åkte jag te Hanna och sov där. vi gjorde nt så mkt, typ film och sånt :)

Lördag: vi åkte hem till mej kl. 3 och kollade på en film (sommaren med Göran) . och efter de så började vi fixa oss, sminka oss och sånt aså. sen gick vi ner och satt i köket och snackade med mamma och sånt typ, juste jag städade rummet oxå! aja, klockan sex så kom de gäster och vi firade pappa. de var kul att få träffa mina kusiner och sånt igen, haha värsta kul vare.

Söndag: Hanna åkte hem, och sen kom jag te henne typ 5 över åtta på kvällen och då så kollade vi Solsidan :) efter de film och sen sova typ elr något.

Just Nu: idag så började skolan efter sportlovet då, booooooooooooring :( aja, sen efter de så åkte jag hem te Hanna, sov ju där inatt så skulle jag ju ha mina grejer, vi kollade film och åt mat och umgicks med hennes familj och sånt sen åkte jag vid ca 5 eller något. hemma så har jag typ suttit vid datorn, kollat lite på Big Brother, vilat och lyssnat på musik typ. ikv blire nog troligen film!hihi, aja ska dra nu, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0