Dagen

yo! idag så har jag varit hos Hanna, och sen så åkte jag hem vid ca 6 och åt och sen så har jag typ inte gjort någonting, just nu så sitter jag och kollar på reprisen av "Big Brother" , det är så jävla bra! haha nu snackar Gurkan om Basshunter att alla tjejer var på honom och massor och att han nt brydde sej och sånt, haha! ;)
och sen så ska jag gå upp och fixa mej och kolla på "Hey Baberiba, säsong 4" och sen efter det så ska jag sova. imorn så ska jag direkt när jag vaknar: duscha & sen så ska mamma och jag åka och handla lite grann, blir nog mellan 12-14 :) aja, nu så ska jag nog inte skriva mer ikväll... kanske :) haha , ha det bra, o godnatt då! puss ;* <3

Gurkan ur Big Brother 2011


Christine, Peter & David från Hey Baberiba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0