Dagen + lite nyheter ifrån kändisvärlden

Hej, inatt så har jag sovit hos Hanna och nu är jag hemma. och jag hann tyvärr inte blogga imorse men jag kan säga vad jag har på mej iallafall:
svarta leggings/byxor , blått gina tricot linne & ett rosa överlinne över ifrån h&m och sen så hade jag svarta högklackade skor på mej.
Just nu så sitter jag och lyssnar på Enrique Iglesias - Tired Of Being Sorry :)
idag så har jag varit i skolan och sen så har jag varit hos Hanna en stund och sen så har jag typ inte gjort så speciellt mkt. få se om jag orkar uppdatera bloggen imorgon, men om jag gör det så är det nog förmodligen med min outfit. nu har jag inte skrivit på länge så jag har lite att berätta! Min helg var helt underbar! och denna helgen så är det Liseberg med familjen oh Hanna, ska bli sjukt kul! jani.. ikväll så är det MTV Video Music Awards på MTV klockan 21:55 - 23:50 måste ses! får sitta oh hålla tummarna på att mina favoriter vinner något då! skriver säkert mer om detta senare/imorn eller något. Och sen så är det en kändisnyhet med då! Beyoncé & Jay-Z ska ha en bebis! Beyoncé avslöjade det på VMA's galan igår. och sen ett stort grattis till MJ
på 53-årsdagen om han hade levt, rip MJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0