Basshunter ny deltagare i "Big Brother"!

Festprissen Jonas kommer köra hårt: "Det är mycket möjligt att jag däckar"

Jonas ”Basshunter” Altberg, 26, skapade stora rubriker förra året under sin medverkan i brittiska kändis-”Big Brother”. Nu är han redo att kliva in i det svenska huset. På söndag kommer han till livesändningen och under måndagen gör han sin storslaga entré.

Basshunter har bjudits in för att spela in årets ”Big Brother”-låt med deltagarna, som ska få i uppgift att skriva text och melodi till musik som han förberett. Planen är att stanna i ett par dagar, men Jonas, som är känd för sitt vilda festande, tror att det kan bli längre tid än så.

— Så vitt jag vet så ska jag inte sova i huset. Men det vet jag inte, det är mycket möjligt att jag däckar och att de inte kan ta ut mej därifrån. Vi får se, det får bli improvisation, de kanske inte släpper ut mej över huvud taget, säger han till Aftonbladet.

Basshunters månad i den brittiska kändisupplagad blev hett omtalad, bland annat på grund av hårt festande, nakenchocker och romansen med Rolling Stones-stjärnan Ronnie Woods ex Katia Ivanova. Och att bli filmad dygnet runt igen är ingenting han drar sej för, snarare tvärtom.

— Jag tycker det är skitkul och intressant och att ha ett 50-tal kameror riktade mot sej hela tiden är bara en bonus. Månaden jag hade i huset i Storbritannien, det är en av de roligaste jag haft i hela mitt liv, säger han.

Av övriga deltagarna tror sångaren att han kommer att gilla Gurkan Gasi, 26, bäst.

— Den enda jag hunnit snappa upp är Gurkan, han verkar rätt poppis där inne. En rolig kille som bajsar ner sej när han blir rädd. Låter som ”my kind of guy”. källa: msn.se


Basshunter gjorde succé i brittiska kändis-"Big Brother". Nu går han in i svenska huset!


Jonas ”Basshunter” Altberg, 26, skapade stora rubriker förra året under sin medverkan i brittiska kändis-”Big Brother”. Nu är han redo att kliva in i det svenska huset.


Basshunter har bjudits in för att spela in årets ”Big Brother”-låt med deltagarna, som ska få i uppgift att skriva text och melodi till musik som han förberett. Planen är att stanna i ett par dagar, men Jonas, som är känd för sitt vilda festande, tror att det kan bli längre tid än så.


Basshunters månad i den brittiska kändisupplagad blev hett omtalad...


...bland annat på grund av hårt festande, nakenchocker och romansen med Rolling Stones-stjärnan Ronnie Woods ex Katia Ivanova.


Och att bli filmad dygnet runt igen är ingenting han drar sej för, snarare tvärtom.


"Riktade mot sej hela tiden är bara en bonus. Månaden jag hade i huset i Storbritannien, det är en av de roligaste jag haft i hela mitt liv", säger han till Aftonbladet.


Av övriga deltagarna tror sångaren att han kommer att gilla Gurkan Gasi, 26, bäst.


"Den enda jag hunnit snappa upp är Gurkan, han verkar rätt poppis där inne. En rolig kille som bajsar ner sej när han blir rädd. Låter som 'my kind of guy'", säger han om Gurkan på bilden.


Planen är att stanna i ett par dagar, men Jonas, som är känd för sitt vilda festande, tror att det kan bli längre tid än så. "Så vitt jag vet så ska jag inte sova i huset. Men det vet jag inte, det är mycket möjligt att jag däckar och att de inte kan ta ut mig därifrån. Vi får se, det får bli improvisation, de kanske inte släpper ut mej över huvud taget", säger han till Aftonbladet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0